2013. szeptember 1., vasárnap

Kiegészítő.

Na ja nehéz volt összeszednem a gondolataimat így volt amit kihagytam ,de azért elmondanék. Csak még előtte azt írtam ,hogy a következő banda legyen meglepetés helyesbítenék ,mert nem csípem azt ha valami rosszul van szóval csapat ,mert bandát csak egyet ismerek az F.T.Islandot. Szóval kihagytam azt amire az utolsó kép is utal. Persze ,hogy a paródiára gondolok. A BigBang 2 film paródiát is előadott azt tudom ,hogy az egyik a Secret Garden a másikat így fejből nem tudom. Mint a képen is látszik vagyis hát nem igazán ,de elmondom ,hogy G-D a lány a történetben a másik főszereplő aki pedig a fiút játssza nem más ,mint T.O.P. és azért elismerném igazán meglepő az a jelenet mikor T.O.P. megcsókolja G-t. Persze semmi roszra nem kell gondolni ,mert csak a vicc kedvéért na meg a paródiáért csinálták. Bár elismerem T.O.P.-nak nem ez volt az első mivel a bandából még csak Taeyang nem kapott tőle csókot. Ne gondoljatok rosszra mindegyik paródiában volt. Seungrit a Secret Gardenben kapta le fiú fiút csak akkor épp átvándorolt G vagyis a lány lelke T.O.P. testébe. Aztán a másik paródiában Daesung a lány és köztük is csattan egy csók. Bár arról igazából nagyon részleteket nem tudok ,mert nem néztem végig csak talán a csókig láttam. Viszont a Secret Garden szerintem nagyon vicces volt én legalább is jókat röhögtem rajta az mindegy ,hogy nem értetem belőle semmit. Na és persze a BigBangnak még sok ilyen vicces dolga van több videó van amin olyan paródia szerűt csinálnak nekem a kedvencem az amikor G és talán Seungi elmennek egy étterembe és ott ül Daesung a csajával. G-nek megtetszik a csaj és őt nézi erre Daesung ráförmedt meg minden ,hogy ne lesse a csaját erre G megszólal ,hogy ő a széket nézte sztem vicces volt. Meg amikor az egyikben amiben G és Seungi volt a két fő szereplő Seungrit egyedül hagyta otthon G a kutyájával. Seungri szegény kutyával ott szórakozott utána bement G szekrényébe. Igen bement ,mert egy egész szoba volt. Felvette G ruháit majd a dalára elkezdett táncikálni meg utánozni G-t. Aztán egyszer csak krrrrr. Szétszakadt a seggén G farmere. Ő meg erre azt se tudta mit csináljon majd beállított G aztán csak nézte ,hogy mi a fenét művelt Seungi. Tudnak jókat. Na jó kicsit elhúztam ezt a kiegészítőt ,de azt hiszem elmondtam amit még akartam. Persze igaz ,hogy még így is egy jó ideig tudnék róluk írni ,de most inkább legyen elég ennyi ,mert nincs túl sok idő és a többiekről is írnom kell ha már azt mondtam. Csak sajna itt a nyakunkon a suli szóval majd meglátjuk ,hogy lesz időm ,hogy jön ki ,de mindenképp lefogom írni a dolgokat csak bele fog telni egy időbe szerintem. Ha más nem is majd hétvégenként többet írok és akkor úgy majd megoldom. Kösz ,hogy elolvastad a bejegyzésem na meg ,hogy egyáltalán olvasod a blogom. :) Találkozunk a kövi bejegyzésben amiben jön a következő csapat ,de addig is meglepi ,hogy melyik lesz az. Szerintem van miből találgatni ,mert ismerek egy jó párat. Akikről biztosan írok:Shinee,100%,TeenTop,F(x),Boyfriend,U-Kiss,2NE1,4Minute,BtoB,B.A.P.,F.T.Island

Na persze nem mindenkiről ugyanolyan hosszan ,mert van akit azért nem annyira ismerek vagy nem hallgatok annyira gyakran. Bár úgy viszonyítsatok ,hogy itt a BigBang ők a kedvenceim róluk tudok a legtöbbet írni főleg G-ről szóval vonjátok össze ezt meg az előző bejegyzést és ,hogy az úgy milyen hosszú. Na hát nem hiszem ,hogy írok majd annál hosszabban csapatról,bandáról. Bár majd kiderül. :) Na meg arról sem biztosítalak titeket ,hogy G és a BigBang nem lesz visszatérő. Hehe Tudom ,tudom ,de ők a kedvenceim elég nehéz nem beszélni róluk főleg G-ről a nap úgy 12 órájába. A többi az eloszlik a többiek között meg az alvás között. Tudom kicsit már sok. Mi? Tisztában vagyok vele ,hogy kicsit túlságosan rá vagyok pörögve a K-Pop előadókra ,de nem tehetek róla. Persze mással is foglalkozok. Na jó most nem jut eszembe más. Hehe Na jó a suli ami miatt már vagy 2 hete ideges vagyok. Persze ez normális az iskola kezdésnek az első pár hete a legnehezebb na meg a félévnek. Na most meg főleg mivel 8.-ba megyek. Na ,de mindegy hagyjuk is inkább. Felejtsük el az lenne a legjobb. :'( Már csak 1 nap. :'( Na ,de mindegy. Szóval kösz ,hogy olvasod a bejegyzést és a blogot. Végezetül pár számot sorolok fel. Ugyebár a BigBangtől és G-től ,mert ugye most róluk volt még szó. Na meg ha megtalálom a paródiákat akkor kiteszem ide.

BigBang:
Lies
Blue
Fantastic Baby
Haru Haru
Monster
Bad Boy
Oh Yeah
Somebody to Love
Lollipop ft. (2NE1)
Tonight
I need a girl (Taeyang solo) ft. (G-Dragon)
stb.


G-Dragon
Crayon
One of a kind
This Love
Heartbreaker
Butterfly ft.(JinJung)
She's gone ft.(Kush Kush)
High High ft.(T.O.P.)
Missing You ft.(Kim Yuna)
That XX
Without you
Breathe
Hello ft.(Dara)
Gossip Man ft.(Kim GunMo)
Korean Dream ft.(Taeyang)
1 Year
Boy
G-Market (Raklám szerűség vagyis hát reklám ,de maga nem olyan ,mint egy reklám ha a teljes számot hallgatod.
Go
stb.


Azt hiszem ez az egyik a címe Boys Before Flowers. Ebben van azthiszem D-Lite lányként.


És a Secret Garden.



Jó szórakozást hozzájuk. Jó nevetést kívánok. :)

Paródia Seungi és G-D. Azt netudom ez e az amiről én írtam ,de biztos jó.

2/1

2/2


Passz ,de azt hiszem ez lesz a második része. Elég nehéz volt megmondani csak így ,hogy csak a képet látom és nem a videót. Igen ez a második része utána néztem és igen ez az amiről beszéltem. Na ja és nyugi angol feliratos bár gondolom ez feltűnt ,de azért mondom is. Szóval aki legalább kicsit tud angolul az nem jár olyan rosszul. Bár csak nézni is vicces. Jó én azért értettem is belőle ha nem is sokat ,mert azért igen elismerem nem vagyok valami jó angolból ,de azért az alapabb dolgokat értem meg minden. Na meg próbálkozom a koreaival bár az még sokkal nehezebb. Már a kiejtés is na és még a leírás. Még az alap dolgokat is nehéz megjegyeznem. Szóval legfeljebb a számokból részleteket tudok énekelni még úgy rendesebb kiejtéssel ha eleget gyakorlom ,mint a Fantastic Baby meg a Heartbreaker na jó egy pár szót a Crayonból is tudok. Persze a jelentésekig még nem nagyon jutottam el. Jó a fordítást nézve azért még úgy ahogy van ahol tudom kb. mit mondanak már fordítás nélkül ha elégszer hallottam ,de ez még semmi. Na meg a leírás na attól kíméljenek ,mert az még annyira sem megy ,mint a kiejtés meg a jelentés. Főleg amikor kockákkal jelölik a betűket na abba már teljesen elveszek. Ja és azért mellékbe elmondom én amúgy japánnal is próbálkoztam ,de még az ábécé felét sem sikerült leírnom. Na meg nem betűnként volt az ábécé. Ráadásul 2 féle is van. Na jó az igaz ,hogy eleve is igazolt ,hogy az ázsiai nyelvek a legnehezebbek főleg a kínai ,de hát ezek alapján a többi sem könnyebb. Én azt hiszem maradok csak a kiejtésnél meg esetleg az olvasásnál ,de az írást be nem vállalom az is tuti. Viszont angolul mindenképp szeretnék megtanulni folyékonyabban beszélni ,mert eddig úgy voltam minek azt úgy se megyek angliába meg amerikába meg ilyenek meg ,hogy hülyeség ,de mióta megismertem G-t és tisztában lettem a dolgaimmal azóta rájöttem ,hogy meg kell tanulnom az angolt ,mert egyszer mindenképp szeretnék G-vel találkozni tök mindegy ,hogy és azért jó lenne ha érteném is őt nem csak látnám meg ha ő is értene engem ,mert ugye ő tud angolul ,mint amúgy a legtöbb csapatból legalább egy két tag ha nem mind. Na jó most már tényleg nem rizsázok annyit ,mert már így is túl sokat rizsáztam. Bocsánat csak ha egyszer elkezdek beszélni/írni akkor nem tudok csak úgy leállni. Na jó most már tényleg vége a bejegyzésnek ,mert már tényleg nem hiszem el ,hogy már ez a harmadik alkalom csak ebben az egy bejegyzésben ,hogy az mondom ,hogy itt a bejegyzés vége. Na jó szóval kösz a megtekintést ,elolvasást , jelenlétet. Na ,de megyek is. Következőleg találkozunk a következő csapattal,bandával. :)
Sziasztok.:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése