2013. szeptember 20., péntek

Boa

Igaz azt mondtam ,hogy a következő a Shinee lesz ,de ezt tartom is. Boa-ról nem rendes teljes bejegyzést szeretnék csak olyasmit ,mint PSY-ról.

Szóval igazából már sokat hallottam róla ,de csak nemrég vettem a fáradságot ,hogy utána is nézzek. Igaz Boa nincs éppen a kedvenceim között. Viszont azt én magam is elismerem ,hogy ő a K-Pop megkoronázatlan királynője. Már kb. 13 éve van benne a szakmában és még mindig nagyon jó. Igazából végig még csak 1 számot hallottam tőle. a többiből csak részleteket ,de az amit végig hallottam nagyon tetszett és a legfurább ebben az volt ,hogy azt a számot én már régen ismertem. Csak nem tudtam róla ,hogy Boa énekli na meg ,hogy Koreai. A szám az Eat you up volt. Amit imádok. Szerintem nagyon jó szám. Azt az állítást pedig ,hogy Boa nagyon jól táncol én is megerősítem ,mert a számból is nagyon látszik. Szóval nem vagyok rajongó ,de igaz ami igaz Boa a legjobb.

Eat you up



Boa:


Köszöntem a figyelmet megint. Most már tényleg csak holnap jövök. Mégpedig a Shinee-al. Addig is Sziasztok.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése