2013. szeptember 15., vasárnap

Videók!4

Tudom ,hogy késő van meg minden ,de ezt a videót muszáj megosztanom veletek.

Henry & Amber-Happy Holiday


Igaz maga a szám nagyon rövid még 2 perces sincs. Viszont szerintem gyönyörű és amúgy szép szám lenne Karácsonyre. Bár igaz az még odébb van egy pár hónappal. Ezt a videót az előbb láttam először és úgy éreztem ezt meg kell osztanom. Igazából eddig is tudtam ,hogy Amber-nek jó a hangja. Na és persze Henrynek is. Viszont amikor Amber elkezdett énekelni elkapott a sírás. Igazából ez pozitív volt. Amber-nek ebben a számban eszméletlenül gyönyörű a hangja. Bárki bármit gondol nem érdekel ,mert szerintem ez így van. Nem érdekelnek a kritikák. Ez a szám rövid ,de gyönyörű erről ennyit. Mindenkinek jó szórakozást hozzá. Majd jövök még videókkal és ha tudok úgy bejegyzésekkel is a csapatokról, bandákról. Na és ma egy újabb csapattal gazdagodtam nem mással ,mint a Nu'est. Szerintem nemsokára sorra kerülnek ,mert bár csak most ismertem meg őket máris imádom. Na ,de most megyek aludni. Köszönöm a figyelmet és Sziasztok.:):'):)

U.i.: Kihagytam pár dolgot úgyhogy Frissítéssel még ide írom. Én először nem is tudtam ,hogy Amber tud gitározni és ráadásul ilyen jól. Na és persze dobolni is tud. Persze az nem látszik ebben a számban. Amúgy meg na ez után mondja valaki ,hogy Amber nem lányos. Lányos a maga módján. Amúgy ha már ilyen jól énekel azért nem bánnám ha néha legalább egy kicsit énekelhetne a dalokban ,mert ugye ő jobb formán csak rappel vagy akkor énekel amikor mindannyian. Pedig egy ilyen hanggal azért megmutathatná néha mit tud. Jó már ez előtt is hallottam énekelni az igaz. Bár az egy műsorban volt ,de itt 100% jobb volt. Ebben lehet igazán hallani milyen jó és ,hogy mennyire tud. Imádom őt is és ezt a dalt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése