2013. szeptember 22., vasárnap

Videók!8



Tudom mint mondtam ,de ezt már nem állhattam meg. Bocsánat ,de ez. XD Főleg az elején. Hát az kész. Amúgy ha nem érthető a Fekete emberke azt mondta Ambernek ,hogy ad 10 tehenet ha hozzá megy. Igazából szerintem Amber ebből az egészből nem értett semmit. Viszont legalább nem ment férjhez ilyen fiatalon. A másodikat igazából én nem értettem. A harmadik az meg. Hát....... Ahhoz nem tudok ,mit szólni az kész van. Na meg az ,hogy megfelelő lesz neked ez a hagyma vagy mi a franc azt végképp nem értem. Viszont azért szerintem gáz a csávó egy kicsit. Én sajnálom Amber-t. Jobb lesz ha valamelyik K-Pop-os fiú hamar elkapja ,mert ha nem és összefut megint egy olyan emberrel akinek egy szavát sem érti még a végén házasság lesz a vége. Amúgy az elkapáson annyit értettem ,hogy járton vele nem arra pl. ,hogy vegye el. Na jó ,de most már tényleg megyek ,mert még aludnom is kell. Majd találkozunk.Sziasztok.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése