2013. október 4., péntek

Happy Birthday Jung Ilhoon!

Szóval jöttem és akkor vágjunk is bele a közepébe. Ilhoon-nak ma van a születésnapja mivel 1994. Október 4.-én született. Ha jól számoltam akkor most lett 19. éves. 

Boldog Születésnapot Ilhoon.

Aztán jöjjenek a képek.
Itt is instagrammot használok.


Hát ez így elég nehéz. Bárhogyan keresem Instagrammot az ő részéről nem találok. Szóval jön a B terv. Szóval amit találok azt hozok.


Hát ez eléggé khm.... :) Aszem az ott talán SungJae Ilhoonal.

Amúgy ezen a képen kívül mindet egy oldalról szedtem. A WebStagramról.



Ilman

hehe






Ez a Thriller című BtoB számban van. Igaz azt a BtoB-ről szóló bejegyzésben nem említettem ,de igazából még én sem hallottam és nem is láttam. Most is csak onnan tudtam ,hogy mellé írták. Igazából én először fel sem ismertem Ilhoont így.











<3



Aztán nézek pár videót is.

G.NA ft. Ilhoon - Oops!


Sosem hallottam és igazából én a G.NA-t sem ismerem ,de biztos jó lehet.

Weekly Idol- (BToB) Ilhoon's aegyo



Erre csak annyit tudok mondani ,hogy aranyos. Ja és :Menekülj Ilhoon!

Ilhoon


XD

Hát ez kész. Igazából ez a videó vicces is és aranyos is egyben. Hehe
Ja és pont meglett a fenti képhez a videó. Én azt hittem az csak egy sima kép és nem videóból kiszedett pillanat.

BTOB's Ilhoon dancing B.A.P. One Shot


Egész jól nyomta. Ráadásul ez az egyik kedvenc számom a B.A.P.-től. Na és a végén a Bónusz utánzás. YongGuk-é tök jó volt. Zelo-én azért még dolgozhat egy kicsit. Bár nem csodálom ,hogy nem lett a legjobb hiszen Zelo nagyon gyorsan rappel és néha még az sem tudja követni aki ugyan azt a nyelvet beszéli.

BTOB-Insane (Ilhoon Ver.)

Ugyebár azért Ilhoon Verzió ,mert  csak ő szerepel benne. Persze a dal ugyan úgy van ,de csak őt mutatják.


Nekem nagyon tetszik így is ez a szám. Bár azért rossz szomorúnak látni Ilhoon.

Jung Il Hoon


Na jó hát én most megyek. Nemsokára találkozunk. Ha holnap nem is ,mert esetleg nem érnék rá ,mert el kell mennem egy időre és esetleg nem lesz időm írni ,de vasárnap biztosan. Mivel hétfőn 2 születésnap is lesz. Szóval a következő csapat egyértelműen az MBLAQ lesz. Ja jut eszembe azt hiszem mégis jövök holnap. Hiszen holnap lesz Chunji születésnapja és a szülinapokat nem akarok kihagyni. Na jó köszöntem a figyelmet. Találkozunk legközelebb vagyis holnap. Sziasztok és még egyszer

Boldog Születésnapot Ilhoon.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése