2016. július 30., szombat

F(x) - Ma Style Hungarian Subtitle - Just Stylish~ / Fordítások jelenlegi állása

Sziasztok skacok!

Igen, nos a Billion Dolla csak egy napja készült el, de máris hoztam az újabb fordítást. Unatkoztam és gondoltam lefordítok valami kis rövid számocskát. A Ma Style az F(x)-től nagyjából már 3 éve "áll" a romos kis polcomon a fordításra váró dalok mellett.Végül megcsináltam.

Kicsit meglepetés volt számomra, hogy a lányok mégsem a saját stylusukról beszélnek, hanem mint kiderült arról, hogy egy a nekik megfelelő stílusú fiúról. Magyarul az ideális típusukról fiúk terén. Konkrétabban egy srácnak, mivel nem írják le szó szerint milyen csak áradoznak neki.
Nekem ettől függetlenül a szám ugyanúgy tetszik és csak a hűség nevében nem "az én típusom"-nak fordítottam a My Style-t.

A ZEDD filmre, mint azt tapasztaltam több igény is van, így próbálok igyekezni vele, csak ugyebár egy 1 órás filmről beszélünk, így nem egyszerű a dolog, de mindent meg fogok tenni és még ebben a hónapban elkészíteni a fordítást.

Just Stylish~

Gyűjtöttem pár valóban stílusos fotót a lányok mindegyikéről 1-1 számból, vagy magazin fotózásról egyedül illetve valaki társaságában.


Íme a szám:



Köszönöm figyelmetek, fordításokkal meghatározatlan időnként fogok jönni, de most megpróbálok nem 1 év múlva újat hozni. Azt az 1-2 kimaradt évet még mindig nagyon röstellem itt is és a fordításoknál kimaradt időt is.
Jelenleg fordításhoz fennállók:
F(x) - Dangerous
Cross Gene - Zedd a film + Trailer
M.I.C - RockStar
Global Icon (ft.Dok2) - Gi-Yeuk, Beatles, Don't lie (Booshit)
Danson ft. Amber - I'm Back
Amber & Key & Kris - Like a G6
Weekly Idol epizódok
To The Beautiful You előzetes
Ryan Higa paródia számai
Adore Delano & Courtney Act számok
Egyéb. 
(Még utána kell néznem mit vannak már lefordítva mások által.)

Felkéréseket szintén elfogadok, ha valaki gondolja.

Csak ennyit akartam ebben a bejegyzésben. Még egyszer köszönöm.

Sziasztok. Daniel ... el. (DP)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése