2016. augusztus 18., csütörtök

Suicide Squad

Sziasztok, skacok.
Szóval visszatértem egy pár szóra.

Tegnap megnéztem a barátnőmmel a Suicide Squad elnevezésű filmecskét. Sok véleménnyel ellentétben szerintem egészen jó volt. Nem tagadom, hogy igaza van a Jokert játszó színésznek, hogy lehetett volna jobbra megcsinálni, de ez sem volt vészes. Sőt. Én tényleg Harley Queen buzi lettem.

Ami viszont azt illeti. Tegnap újból későn értem haza és volt időm gondolkodni. Igaz, hogy rengeteg elmaradásom van, de amit érzek azt érzem. Szeretnék írni egy Suicide Squad nevezetű fanfictiont. A történet kicsit más lenne, mint a filmben vagy a képregényben és természetesen a szereplők Idolok lennének. Még nem tudom pontosan mit is akarok, de ötleteim már vannak.

Nos ennyit szerettem volna még mondani. A filmet én személy szerint ajánlom. A fictionba pedig hamarosan belekezdek.

Köszönöm a figyelmet.

Sziasztok. Daniel... el.(DP)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése