2016. december 24., szombat

Merry Christmas 2016! / I'm really sorry.

Boldogságos Karácsonyt nektek!

Nem terveztem előre semmit, mivel sok dolgom volt, vagyis inkább lenne, de az agyam zakatol én meg csak ülök.
A facebook-on közölt üzenetem itt is leírom azért:

Nos akkor...
Boldog Karácsonyt mindenkinek! Legyen szép ünnepetek!
Merry Christmas minna!
메리크리스마스 everybody! 
Szerettem volna valami jót vagy szépet csatolni ehhez a bejegyzéshez, de semmi sem jut eszembe. Ciki. :"D Kiégtem. Szóval inkább pofázok egy pár sort. Úgyse érdekel senkit akkor miért ne, (Logic lvl1000000000000)
Ez az év hosszú volt és még nincs vége. Ez az év más, mint az eddigiek és az élet csak egyre stresszesebb, idegesítőbb, gondterheltebb és egyben egyre izgalmasabb lesz. Mindenki életében eljön egyszer a felismerés, akár többször is és ez nem baj. Tudni a hibákat, tényeket, tudatában lenni a változatlan dolgoknak és azoknak amik egyre csak romlanak. Mert így van. Ijesztő... , de úgy gondolom, ha tudod a probléma forrását sosincs késő megpróbálni változtatni. Én ezen igyekszem egy ideje. Több éve. Úgy érzem mostanra nagy haladást értem el. Ez jó és rossz is egyben. Ahogy te fejlődsz és tudást szerzel a világ melletted úgy válik egyre unalmasabbá, szorítobbá. A bekerített lélek ami el akar szabadulni, de nem lehet. Nem lehet, mert tudatában vagy a kötelességeidnek.
Sokat változtam az évek alatt és tudom teljesen más vagyok, mint anno. Megkaptam már, hogy félnek tőlem, hogy utálatos vagyok, hogy rossz vagyok, bunkó, flegma, csak magammal törődöm, és sorolhatnám. Nem tagadom, hogy néha egyes pillanataimban lehetett bennük igazság, de én egy ilyen ember vagyok. Vannak dolgok amiket megbántam és még mindig bánok. Szeretnék változtatni. Ettől független mégsem szeretem, ha olyan dolgokkal vádolnak meg ami nem igaz. Érzékeny vagyok néhány dologra. Nem szeretek dolgokról beszélni, vagy kimutatni az érzéseimet. Esetleg mert félek vagy csupán, mert kínosnak tartom és képtelen vagyok rá. Ettől független elárulom, hogy szoktam törődni az emberekkel, mégha ők nem is veszik észre, nem is tudnak róla. Talán benne van a bizonytalanságom is es a javam, nem tudom. Nem tartom magam túl jó embernek, de igyekszem.
Mi értelme volt annak, hogy ezt leírtam?
Bevallom az elejen én sem tudtam, mit is akarok kihozni ebből.
Nem vagyok hívő ember. 13 éves koromig a katolikus keresztény egyház egyik "követője" voltam, de "felmondtam". Így elmondhatom, hogy tudom, hogy a Karácsony az egyik nézetből Jézus születésének ünnepe. Őszintén szólva én az ünnepeket mindig is a saját érzelmeim szerint tartom, így lényegtelen a dolog. Azt viszont tartom, hogy a szeretet ünnepe a Karácsony. Ez nem azt jelenti, hogy az év összes többi napjan nem kell szeretni egymást. Sokan emiatt kötnek bele, de ez nem igy van. Két féleképpen is lehet nézni.
1.megünnepeljük, hogy képesek vagyunk szeretni. Tulajdonképpen azt, hogy élőlények vagyunk. (Nem azt, hogy emberek, hiszen a többi élőlény ugyan úgy tud szeretni.)
2.vannak olyan emberek akik nehezen mutatják ki az érzéseiket és nem is szeretik. Ez viszont egy olyan ünnep amikor erőt vehetnek magukon az évben egyszer és kimutathatják, ha csak egy kicsit jobban is azt ami bennük van.
De bárki bármit is mond én szeretem a karácsonyt.
A család... sok embernek ez a problémája. A tökéletes karácsony és a család.
Számomra a karacsony a szeretet. Nem csupán a család felé, hanem a világ felé. A világ szörnyű, de a karácsony egy olyan pillanat amikor azért a legtöbb helyen egy-két nap csend keletkezik a világban. Mintha tényleg béke lenne. Persze mostanában az emberek egyfolytában sietnek, meg karacsonykor is. Pedig ez az ünnep pont egy olyan ünnep amikor időt szakíthatsz a szeretteidre. Legalábbis igy kéne.
Én sem eltem meg túl sok nagyon kitűnő karácsonyt, de nem adom fel a reményt az ünnepben. Ha én erzem az ünnepet az éppen elég. Kicsit talán szánalmas hozzáállás, de én reménykedő típus vagyok es szívesen boldogítok barkit aki ezekben az időkben rosszul erzni magát. Hiszen nem szabadna. Legyen mindenki boldog. Nekem ez a kívánságom. A tökéletes karacsony. Sokszor nem tudom mit kérhetnék az ünnepekkor és nem azért, mert nincs olyan dolog amit szeretnék, hanem azért, mert nem érzem jelentőségét. Én csak egy szep karácsonyt szeretnék. Ez pedig a legszebb akkor lehetne, ha nem csak a házon belül hanem kívül is béke lenne és szeretet az emberek között. Ne siess, ne hagyj figyelmen kívül.
Csend, nyugalom, gyönyörű fények, melegség, mosolyok és szeretet.
Senki sem fagy meg az utcán. Mindenki segít egymásnak.
A törődés és segítség azonban egyre ritkább, nem csak idegenek, hanem az ismerős emberek között is. Mindenki csak siet, elfut az elete mellett és a szerettei mellett.
Én nem szeretnék így meghalni.
Túl húztam, szóval be is fejezném. Szeressetek mindenkit, legalább most. Mindenkinek szüksége van a törődésre és szeretetre.

Srácaim, kicsit kiégő félben vagyok fici téren attól függetlenül, hogy el is vagyok maradva és rengeteg ötletem is van felírva. Az elmaradásom mindennel nagyon nagy, tudom jól és igyekszem pótolni, de nincs rá sok időm vagy kedvem mostanság, ezért nem tudok időpontot mondani mikorra várható a behozás. A fordítások szerintem még elég sokára, a projektek kérdésesek, a ficiken dolgozom, az egyéb videó ötletek még meg vannak, az ismertetős és véleményes bejegyzések kérdésesek. Mivel a véleménykifejtős dolgaimmal ask.fm-en is el vagyok maradva nem kicsit. Sőt a fiúknál is hadilábon állok jelenleg. A magánéletben is van pár dolog ami még vár rám és elveheti az időm egy részét, a tanulás mellett, így arra is készülnöm kell. Nagyon sajnálom, hogy ennyire elhanyagolom a Blogot, de erre a tanévre összejöttek a dolgok. Hiszen nemsokára nagykorú leszek, az élet már csak nehezebb lesz és elfoglaltabb, de igyekezni fogok.

Szeretetem felétek. Várjatok rám. ~

Köszönöm a figyelmet, a kitartást, a hűséget!


Daniel... el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése