2016. június 13., hétfő

Tao breaks down in tears and pleads antis to stop hating him at conference avagy Tao és a "fanok"

Üdv lelkeim. Tudom-tudom, most meg már túl gyakorivá kezdek válni, de muszáj kifejtenem szerény véleményem arról ami zajlik. Tököm tele van az úgynevezett fanokkal. Ez nem állapot.

Fanok, ha?
Tao 2015ben az EXO - Call Me Babyje és az EXODUS album kiadása után kilépett a csapatból.
Édesapja ragaszkodott a fia kilépéséhez tekintve, hogy a kiadó nem bánik megfelelően a fiával. S ha sérült még akkor is dolgoztatják és nem adnak időt a felépülésre.
Tao talán szenvedett volna tovább csendben hisz jó gyerek, de apja elhatározása hatására kilépett a csapatból. Ekkor kezdődött meg az egész.
Sejtelmem sincs Taonak mennyivel van kevesebb joga kilépni a csapatból, mint LuHannak vagy épp Krisnek, de úgy tűnik rajta szorul a hurok.
A fiú kilépésére rá pár hónapra megjelent első szóló száma. Természetesen kínaiul. Azóta folyamatosan dolgozik és építgeti szólókarrierjét. Végre boldog és azt teheti amit szeretne. Éli az életét és bemutatja ki is ő. Ezt saját zenéjével kimutatva. Ami személy szerint nekem nagyon tetszik.

Azonban az, hogy az úgynevezett volt fanjai nem így gondolkodnak. Ki meri magát úgy fannak nyilvánítani, hogy miután egy előadó kilép a csapatból a torkának ugrik és utálatát nyilvánítja ki ahogy és amikor csak tudja.
Ez a srác bármennyire nem látszik vagy látszik igenis érzékeny és nehezen viseli, hogy úgy utálják, hogy semmit sem követett el, amivel ezt kiérdemelné.


Idézet Taotól:
“Life is short and it passes by so quick. I don’t know why the world has changed so much. I’ve never thought of myself as a celebrity. This is just my job and celebrities are people too.  Do these anti-fans really have that much time on their hands to say bad things about me and my family online. They could be improving their own lives with that time instead. I haven’t killed anyone or started any fires. I haven’t broken the law, I’m just living my life.”
"Az élet rövid és gyorsan elszáll. Nem tudom miért változik a világ ilyen gyorsan. Sohasem gondoltam magamra úgy, mint egy híresség. Ez csak a munkám és a hírességek is emberek. Ezeknek az anti-fanoknak valóban ennyi ideje van, hogy rossz dolgokat mondjanak rólam és a családomról az interneten. Javítani tudnának az életükön ez idő alatt. Nem öltem meg senkit és nem indítottam tüzet. Nem szegtem meg a törvény. Én csak élem az életem." (gyorsban lefordítottam)
(Tao ezt egy újabb film premierjén mondta Sanghaiban, mert sokat foglalkozik azzal, mennyi utálója van akik régen a fanjai voltak. Sírva magyarázott arra hivatkozva, hogy az antifanok  befejezzék a zaklatását.)




forrás: Koreaboo



Ha megbocsátjátok az egyes mondatok megismétlését akkor bemásolom a Facen megosztott véleményem is, csak, hogy ne keljen újból megfogalmaznom és leírnom.

-Egyszerűn nem értem miért kell utálkozniuk. Főképpen azoknak akik korábban a rajongói voltak. Meghozott egy döntést(tulajdonképpen legjobban az apja szerette volna, ő talán még szenvedett is volna tovább szótlanul) és megtette amit meg kellett tennie. Emiatt utálják azok akik egykoron szerették? Milyen fanok ezek? Rendben kilépett és fájt, hogy ez történt. De emiatt hibáztatni őt, szerintem igazán tisztességtelen dolog. Ő csak azt tette ami a legjobb volt neki. Én is sajnálom, hogy kilépett és hiányolom a csapatból(főképp, hogy mennyire szerettem a kis pandát), de ennek ellenére bűnösnek érezném magam, ha emiatt támadnám őt. Én elfogadom, hogy ezt tette és támogatom. Mindenkinek ezt kéne. Ahogy mondta az élet rövid és sok a változás. Ezt mindenkinek el kell fogadni. Ő még mindig ugyanaz a Huang ZiTao aki eddig volt, csupán már csapaton kívül. Aki pedig ebbe nem tud beletörődni elirányítanám egy pszichológushoz. Majd az segít feldolgozni. Ennél jobbat nem tudok mondani. Ilyen az élet. Nem támadhatunk meg valakit azért, mert úgy éli az életét ahogy neki jó. Ő pedig aztán tényleg semmi rosszat nem tett, főleg olyat ami miatt utálni vagy bántani kéne.
Elegem van már az ilyen és ehhez hasonló "fanokból". Túl sok volt.
Egy igazi fan fogadja el a dolgokat és legyen az az első számára, hogy az általa szeretett személy boldog legyen és egészséges. Úgy meg főleg, hogy ő előadó is maradt. Nem tűnt el. Lehet szeretni(persze akkor is ha eltűnt, csak akkor nem igazán tudsz róla) vagy csak akkor érdekel, ha a csapatban van? Persze ő is színt vitt a csapatba és nélküle sem EXO az EXO. De az EXO örökké 12 lesz. Ráadásul LuHant és Krist sem érték ilyen bántások mikor kilépett. Taonak ugyan annyira joga volt kilépni, mint nekik kettejüknek és nem érdemli meg, hogy ezt bárki a szemére vesse vagy utálja miatta.-



Sajnos az anti-fanokhoz nem beszélhetek, hisz úgyse hallgatnának meg és pont telibe szarnák gondolataim, de mindenkit megkérek, hogy támogassuk TaoZit teljes erőnkből, hogy ha az anti-fanok nem is állnak le, mi ennyivel is segíthessünk rajta és tarthatjuk benne a lelket míg az antik meg nem unják, hogy olyasmiért utálják amiről egyrészt nem tehet teljes mértékben másrészt muszáj volt megtennie és ettől sokkal jobb lett neki. Talán az EXO-nak nehezebb lett a helyzete. De a fiúk megbirkóznak vele és minden bizonnyal ők maguk is támogatják a már kilépett tagokat.
Én kifejezetten büszke vagyok a kis pandára ami a szólóját illeti. Szerintem megérdemli a dicséretet és nem a bántást. Így tovább szentem. Fejlődj és légy minél jobb. Bontakozz ki és mutasd meg a lényed. Én hiszek benned.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése