2016. július 13., szerda

Új dizájn és kis ömlengés. - Köszönöm a kitartást.

Sziasztok skacok.

Kicsit szívfájdalom számomra, hogy a már megszokott 3 éves blogdizájnt a szemét bevágva egy újított változatot kaptok, de úgy éreztem ideje már. Ráadásul milyen egy újra megnyitás új kinézet nélkül? Snassz. Szóval japp. Bár még lehet módosítok pár dolgot még nem tudom, de búcsúzzunk el a régi szeretett külsőtől. Az emlékek örökké élnek. :"(  És köszöntsük az újat nagy örömmel és a várható új emlékekkel. Tudom. Túl érzelgős vagyok. Hehe





És most akkor ezzel egybekötve meg szeretném köszönni aki anno olvasta az agymenéseim és fangörcseim mikor még csak ismerkedtem a csapatokkal. A K-Pop volt az első bejegyzésem. Akkor még nem hittem volna, hogy ilyen sok bejegyzésig jutok és ennyi emléket szerzek ezek a kis helyen. A blog kezdete óta 3  év telt el és azóta sok tapasztalattal és emlékkel gazdagodtam. Remélem ezeket és sok minden mást majd a jövőben meg is oszthatok veletek. Mindent nagyon szépen köszönök. Hamarosan jelentkezem. Szeretet és jóság lengjen körül.
Sziasztok. Daniel el... (DP)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése