2016. július 15., péntek

Just why no. Girlfriend Series. - Kim NamJoon

Hali skacok.
Őszintén szólva nem volt könnyű dolgom Rappie Oppával, mivel nehéz srác azt kell mondanom. Vagy inkább csak az összeállítást nehéz összehozni. Elképzeléseim van rengeteg, csak éppen a megfelelő képek megtalálásával vannak problémáim. Próbáltam mindent összeszedni amit NamJoonról tudok és az alapján valamicskét összehozni.


Átlagos nap:



Különleges alkalom:



Ugyebár nem titok, hogy Nammal is voltak már ficis érintkezéseim, így ő is közelebb került hozzám lelkiekben. Komolyan elkezdtem megkedvelni a srácot, így ez a feladat is jónak ígérkezett. Nála éreztem még jobban, hogy képes lennék valami kis összeállítást csinálni. Ha pedig itt tartunk, képkeresgélés közben találtam pár nekem kifejezetten tetszetős fotót drága Leader-nimünkről, így ezeket most megosztanám, hogy mások is megszemlélhessék, milyen stílusos és szerethető a mi kis rapper csodánk.










Hamarosan jön a következő és jövök még mással is. Sajnos az elkövetkezendő napokban semmiképp sem várható új bejegyzés mivel MondoConra megyek és így nem igazán leszek aktív sem Szombaton-sem Vasárnap interneten és nem is lesz ilyesmire időm, de jövőhéten amilyen hamar csak tudok jövök. Sőt talán még a conról is osztok meg pár gondolatot. Ha már egy blogról van szó.

Emellett a bloggal kapcsolatos követés dolgoról is szerettem volna beszélni, de ez majd egy újabb bejegyzésben lesz olvasható.

Sziasztok. Daniel el... (DP)



U.I.: Hupsz. Ezt elhagytam a második képről.























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése