2016. július 15., péntek

A Blog követése - Megoldandó problémák.

Sziasztok újra skacok. Mint ahogyan azt az előbbi bejegyzésben is írtam, szeretnék említést tenni a blog követésével kapcsolatos dolgokról.
Szerettem volna beállítani a blogon a követés modult, ami csak a blogra vonatkozik, de sajnos nem lehetséges jelenleg legalábbis így még mindig csak az én felhasználóm elérhető amin természetesen minden bejegyzést megosztok, hogy senki ne maradjon le semmiről.





Persze a Google Bloggeren máshogy is meg lehet oldani a követést amit itt gyorsan vázolnék is.


Először is a főoldalra kell lépni.



Itt rögtön megtalálható az Olvasnivalók listája közvetlen a saját blogjaid alatt. 
Itt rákattintassz a Hozzáadás-ra.


Kijön ez az ablak. Gondolom ezt nem kell magyarázni. Beírod az általad követni kívánt blog URL-címét és kész is. 



Persze én senkit sem kényszerítek akkor sem ha rendszeres olvasó, hogy kövesse a blogot, csak gondoltam leírom, hogy is oldható meg egy-egy blog követése, ha úgy adódik. 
Köszöntem a figyelmet emberek. 
Sziasztok. Daniel el... (DP)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése