2016. július 15., péntek

Cross Gene . Play with me Hungarian Subtitle - Plans

Hali skacok.
Igen újra jelentkezem. A mai egy igazán pezsgő nap. Talán csak mert már izgulok a holnapi nap miatt és itt otthon érzem magam. Ha írok megnyugszom valamilyen szinten. Na, de most nem is ez a lényeg.
Mind tudjuk, hogy egy jó időt(nagyjából 2 évet) kihagytam a blogolásból e színhelyen, így az azóta elkövetett "vandálkodásaim" sem kerültek bejegyzésbe. Ilyen a következő szám is aminek magyar fordítását pár hónapja készítettem el és írtam rá az eredeti számra ami Youtubeon megtekinthető.....


....lenne, ha nem tiltották volna le eredetileg az egész világon, mostanra már csak jó pár országban a szerzői jogok miatt. Régebben ezt megtudtam valahogy oldani a videóimnál, de ahogy a Youtube változott és újult úgy ez a képességem is elveszett. Azonban semmi gond. Nem is tudom már mióta, de rendelkezem egy Inda-fiókkal amit eddig nem tudtam hasznosítani, de íme most eljött az ideje, így aki a tiltás miatt a YouTubeon nem tudja megtekinteni annak kedvéért Indavideón is feltöltésre került a fordítás. 


Ami ezen a linken található meg:




Ha esetleg mindkét helyen tiltásba ütköznék a videó itt lesz elérhető ezen a blogon. Fel fogom tölteni. Ez vonatkozik minden videóra amivel ez lenne a helyzet.


Azt azért el kell mondanom, hogy a színekkel voltak problémák. Vagy nem látszódtak, vagy mivel nagyjából éjfél felé fejeztem be a feliratozást, így van egy hely ahol kevertem. A hibával pedig SeYoung szövegében tisztában vagyok. Lemaradt egy szó. 
"Ők könnyedén hívnak téged, a gazemberek tesztelnek engem."
Sajnos mire ezt észrevételeztem már konfiguráltam a videót, így kijavítani elég sok időmbe telt volna az apróbb hibákat. Legközelebb megpróbálok pontosabb lenni. A fiúknál pedig bár ezt mindenhová leírtam elvileg, azért itt is elmondom a zárójelekbe írt mondatokat/szavakat más tag mondja, csupán a programon amin szerkesztettem nem lehetett külön színnel írni. Még keresem a megfelelő programon, de amíg nincs meg addig ezzel kell boldogulni. Mindig fejlődünk. Végtére is az első videómon anno még hang sem volt, most pedig már itt tartok. Én büszke vagyok a 3 év alatt tett fejlődésemre e téren. Persze más téren is.


Az elmaradt videókat miket itt nem közöltem hozni fogom még és próbálkozom újabbakat is összehozni, csak mostanában nincs túl sok időm fordítani és szerkeszteni. 
Ezért váratik magára még mindig az a bizonyos Billion Dolla, amit e videó feltöltésekor megígértem, hogy hamarosan hozni fogom. A durva fordítás vázlatai már megvannak egy ideje, de a finomításig még nem sikerült eljutnom. Igyekszem minél hamarabb elkészíteni azt is és összehozni a videófordítást amint tudom.
Mellette sok videót  és számot terveztem még fordítani, de perpillanat fogalmam sincs, mikorra tudom elkészíteni azok fordítását. Plusz jövök még pár megszerkesztett videóval is, ha eljutok odáig.
Kicsit túl sokat vállaltam mostanában ezért pontos időt még én sem tudok, de kis türelmet kérnék és minden meglesz.

Köszöntem a figyelmet.
Még találkozunk... 


U.I: A Cross Gene - Play with Me (Lip Sync)-t ajánlom mindenkinek megtekintésre aki szereti a bandát és még nem látta, vagy annak is aki esetleg már megtekintette korábban. Szerintem megéri megnézni.

Tudjátok mit? Megosztom én.


Mindenkinek jó szórakozást hozzá és csak csínnyán a sikítozással. 

A bejegyzéstől pedig úgy érzem érik egy Cross Gene bejegyzés majd a jövőben, csak győzzetek kivárni. 

Sziasztok. Daniel el.. (DP)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése