2016. július 15., péntek

Flowers Double Chromosome . NU ABO Trailer - Old Videos Part End

Ismételten itt vagyok az utolsó, befejező videóval a "régi itt nem megosztott videók" bejegyzéssorozatból.
Nem tudom, hogy ki tudja és ki nem, de akkor itt most leírom, hogy mindenkinek tiszta legyen. Nagyjából 1 éve elhatároztam, hogy megírom az F(x) lánycsapat alkotta történetem, de sajnálatos mód még mindig nem jutottam a végére. Épp, hogy csak elkezdtem. A történet nagy vonalakban meg van a fejemben jó ideje, de sajnos leírnom még nem nagyon sikerült. Azonban... egy apró ici-pici kis Trailert alkottam a betervezett projecthez. Hisz sok más embernél is tapasztaltam az ilyesfajta Trailereket és igazán vonzónak tartottam ezt a figyelemfelkeltési típust. Meglehet a már megírt vagy a még csak tervbe vett fanfictionjaimhoz is szerkesztek majd, ha lesz időm. Addig is itt van ez.




Tudom, megkaptam már a dongsaengemtől is, hogy a zene nem a legmegfelelőbb, de mivel a cím is mutatja, hogy ez a NU ABO, így azt éreztem a videó alatti zenének is ennek kell lennie.
A kiírt mondatok a Fici egyes részeiből kiszedett idézetek.
Reménykedem benne, hogy egyszer végre sikerül megírnom az  FDC - NU ABO-t, de ezzel kapcsolatban nem tudok biztosat mondani. A fanfictionjaim időpontja kiszámíthatatlan. Jelen pillanatban több, mint 9 sztori van tervben, de míg nincs időm/kedvem vagy energiám, addig magam sem tudom ezekből mikorra lesz valami.

Szépséges napszakot "barackocskák", ahogyan III. György is mondotta.
Sziasztok. Daniel el... (DP)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése