2013. november 16., szombat

AlphaBAT members and first debut song: Hello.

Mondtam ,hogy esetleg még megejtek egy gyors bemutatást hát tessék. Aztán majd később jövök a szülinaposunk miatt ,de azt inkább majd olyan este felé 4 vagy 5 órakor. Magyar idő szerint. Szóval bemutatnám a csapatot. A csapat ugye 9 tagú.





Teljes Név:
Művésznév:
Születési idő:
Magasság/súly:
Vértípus:
Hobbi:
Specialítás:
Pozíció:



Teljes Név: Ji Ha Young
Művésznév: Hayoung
Születési idő: 20-05-1987
Magasság/súly: 172cm/63kg
Vértípus: 0
Hobbi: Film nézés & Gyakorlás
Specialítás: Kendo & előadás
Pozíció:Leader + Énekes és Rapper


Teljes Név: Kim Sang Hun
Művésznév: Sanghun
Születési idő: 05-07-1988
Magasság/súly: 170cm/59kg
Vértípus: 0
Hobbi: Zene hallgatás & szerencsejáték
Specialítás: Tánc
Pozíció: Énekes


Teljes Név: Yoo Yeong Jin
Művésznév: Yeongjin
Születési idő: 06-08-1991
Magasság/súly: 170cm/61kg
Vértípus: B
Hobbi: Zene hallgatás
Specialítás: Előadás
Pozíció: Énekes


Teljes Név: Choi Yeon Soo
Művésznév: Yeonsoo
Születési idő: 17-05-1991
Magasság/súly: 177cm/69kg
Vértípus: AB
Hobbi: Gitározás
Specialítás: Éneklés & Előadás
Pozíció: Énekes


Teljes Név: Shin Se Lin
Művésznév: Selin
Születési idő: 05-06-1994
Magasság/súly: 173cm/63kg
Vértípus: 0
Hobbi: Zene hallgatás & Focizás
Specialítás: Szövegírás
Pozíció: Rapper


Teljes Név: Kim Jun Su
Művésznév: Junsu
Születési idő: 09-02-1993
Magasság/súly: 183cm/69kg
Vértípus: 0
Hobbi: Zene hallgatás & Kosárlabdázás
Specialítás: Zongorázás
Pozíció: Énekes


Teljes Név: Seol Jun
Művésznév: Seoljun
Születési idő: 08-05-1993
Magasság/súly: 178cm/60kg
Vértípus: B
Hobbi: Zene hallgatás & Film nézés
Specialítás: Éneklés & Előadás
Pozíció: Énekes


Teljes Név: Kim Su Yeob
Művésznév: Suyeob
Születési idő: 11-12-1995
Magasság/súly: 181cm/55kg
Vértípus: B
Hobbi: Zene hallgatás & Magazin olvasás
Specialítás: Éneklés & Rappelés & Számítógép
Pozíció: Énekes + Maknae

Tudom furcsa ,hogy mindent leírtam ,mert nem szoktam ilyeneket írni ,de azokat írtam le róluk ami le volt írva.

Az oldalon ahol az adatok vannak meg minden azon le volt írva ,hogy a csapat már próbált debütálni egyszer. A debütáló számuk a Hello volt. Nem tudom pontosan mi volt ,mert nem vagyok a legjobb angolból ,úgyhogy csak ennyit értettem. Viszont a számot kiteszem. Szerintem ez is klassz.


Na jó most megyekek ,de jövök majd még a mai nap folyamán. Majd találkozunk. Köszöntem a figyelmet. Sziasztok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése