2013. november 16., szombat

[MV] AlphaBAT- AB CITY



Sziasztok skacok. Tudom rég voltam pontosabban Kedden ,de ma még jövök ,mert van egy szülinaposunk. Bizonyos ChangJo. :) Na ,de majd később,mert most még van egy kis dolgom máshol. Azért közben még bemutatnám az új K-Pop csapatot az AlphaBAT-et. Igaz olvastam ,hogy néhányan pár csapat keverékének tartják ,de attól még ha esetleg tényleg az attól még lehet jó. Én úgy gondolom tök jó ez a szám. A csapatot a Girls Generation fiú változatának akarják. Hát ha olyan jók lesznek ,mint az SNSD akkor ezzel már sokat értek ,mert a GG-nek elég nagy a népszerűsége. Igaz mondjuk én nem vagyok oda értük ,de elismerem ,hogy nagyon népszerűek és azért egész jók is. Beismerem a Galaxy SuperNova még nekem is tetszett az SNSD-től. Reméljük ez a csapat is eléri azt a szintet amit a lányok ha már ők a fiú változatuk. Ha ezt a számot nézem szerintem meglehet ,hogy sikerülni fog nekik. Na jó most megyek. Köszöntem a figyelmet. Még jövök. Sziasztok. Esetleg még ide teszek egy bemutatót is. A fiúk képeivel és nevével csak ,hogy megismerjétek őket egyesével is. Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése