2013. november 16., szombat

Happy Birthday ChangJo!(TeenTop)

1995. Nov 16.-án született ChangJo. Most lett 18 éves. Bár ha úgy nézzük akkor 19.

Boldog Születésnapot ChangJo!

Mint megtudtam már ChangJo-nak is van Instagramja. Így onnan tudok hozni képeket.

Képek:

Viszont a szülinapit azt hozom ahol találok ,mert Instán nincs.


A tavalyi:

Bocs a tavaly előtti ,mert náluk már 19 éves.






Ezt a képet nagyon bírom. XD



Niel ChangJo


XD Hát ez .............

Niel ChangJo Ricky


Még hasonlítanak is. :)


Ricky ChangJo


ChangJo C.A.P.





ChangJos


ChangJo & ChanYoung



Ez egy videó részlet. Nyugi a videót is nemsokára meglátjátok. Amúgy ez ChangJo és ha nem tévedek a mögötte lévő srác nem más ,mint a 100%-os RokHyun.

A képek nem mindegyike származik ChangJo Instagramjáról. Van amit csak a Google-n találtam. Több kép egy ChangJo által Instagramra feltett videó egy pillanatképe.

Hű ez ,de hivatalosan hangzott. Erről le kell szoknom.

Videók:

Először is Instagram-os videók:

Ja amúgy ChangJo Instagramja:

cjongh

Instagram Videos:




XD Niel-nek és C.A.P.-nek az arca a videó végén. Hát az......





Van ahol azért van kihagyva ezzel arra célzok ,hogy a videókban meg vannak számozva az Instagrammos videók. Szóval van ahol azért nincs ,mert az első kettő közül az egyik oda tartozik. Egy hely van ahol pedig azért nincs ,mert ott ChangJo 2 teknősről készített videót és gondoltam az nem nagyon érdekli az embereket ezért nem tettem ki. Bár azért nekem tetszett az a videó is.

Na jó gondoltam majd még teszek ki ,de úgy vélem ez már így is elég sok videó. Szóval most ennyi. Na jó még egy ha találok olyat ami szülinapos.

Na jó találtam egy pár ChangJo születésnapos videót és úgy döntöttem ,hogy ............ mindet kiteszem.



Én csak ezt láttam. Igaz nem végig ,de amúgy a zene tök jó volt benne. Szerintem illett.















Na most ennyi. Remélem elég lesz. Most megyek. Majd találkozunk legközelebb. Ami még nem tudom mikor lesz. Lehet ,hogy holnap ,de lehet ,hogy csak jövő héten valamikor. Na jó most megyek. Köszöntem a figyelmet. Sziasztok.

És még egyszer:

Boldog Születésnapot ChangJo!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése