2013. augusztus 30., péntek

Az első bejegyzés

Igaz a K-Pop bejegyzés előbb van ,de igazából ez az első csak kicsit elszúrtam és így jött ki.

Szeva mindenki. Ebben a blogban a személyes gondolataimat és véleményemet osztom meg mindenről ami épp eszembe jut. Igaz más oldalon is osztottam már meg gondolatokat ,de úgy gondoltam mégis csak jobb egy blogba írni a dolgokat ,mint egy közösségi oldalon süketelni az embereknek és itt legalább csak tényleg az látja és olvassa akit érdekel ,mert ugye bár én senkit nem kényszerítek arra ,hogy elolvassa amit írok és gondolok. Hát bevezetőleg ennyit akartam. Ja és pardon a helyesírási hibákért ,de a helyesírásban nem igazán jeleskedem. Kösz ha elolvasod a blogom. Remélem elégedett vagy vele. Bár ha nem nekem az sem gond mivel ezek az én gondolataim. Így nem várom el ,hogy valakinek szimpatikus vagy esetleg unszinpatikus legyen amit írok ,mert nekem attól még nem fog megváltozni a véleményem semmiről ha valakinek nem tetszik az amit írok és gondolok. Na meg ha nem tetszik nem kell olvasni. Hiszen igazság szerint én eleve sem azért írok ,hogy itt most kielégítsem az embereket csak kerestem egy olyan helyet ahol nyugodtan elmondhatom amit gondolok és ez lett az a hely. Nem tetszik undercik. Ne olvasd. Köszöntem a figyelmet. Akit érdekel azt várom a következő blog bejegyzésemnél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése