2013. augusztus 30., péntek

Következő!

Igen ,mint ahogyan a cím is utal rá most azt mondanám el ,hogy mi lesz következőleg. Na igen ,mint mondottam előző irományomban hehe szóval a következőkben külön külön veszem a csapatokat, bandákat és úgy mondok mindenkiről véleményt. Biztos vagyok benne ,hogy ha mindet elolvassátok már sok is lesz. Viszont ilyen vagyok ha van egy dolog ami érdekel arról akár nem órákat napokat is tudok beszélni ,írni. Na ,de nyugalom azért olyan hosszan nem fogok írni. Hiszen időm sem lenne rá. Mint tudni illik nemsokára Szeptember és kezdődik a suli. Aminek ,mint mindenki én sem túlságosan örülök. Főleg mivel ez lesz az utolsó évem így még jobban meg kell húzni. :'( Sajnos. Na meg még abban is reménykedni kell ,hogy felvegyenek a következő suliba ,de a legrosszabb nem is az hanem ,hogy szétszéled az osztály. Igaz sokan nem vagyunk a legjobb viszonyban és főleg az utóbbi években sok vita volt az osztályunkban ,de attól függetlenül én szeretem az osztályom úgy ahogy van a normálatlanokkal együtt akikkel egy osztályba vagyok. Még egy ilyen osztályom nem lesz. Hiányozni fognak főleg a rosszaság. Hiszen már első óta ránk ragasztották a suliban a legrosszabb osztály címet aminek egyébként felettébb örültünk. :) Bárcsak én is rosszabb lehettem volna ,mert igaz beismerem kicsit túlságosan jó kislány voltam. Na persze az utóbbi években főleg hetedikben tényleg egyre rosszabb lettem. Hehe Na meg a jegyeim is lerontottam. Igazság szerint majdnem megbuktam és a legcikibb ebben az ,hogy Tesiből. Alig ,hogy átmentem persze szerintem ebben benne lehet az is ,hogy a tanár nem a legszimpatikusabb nem csak nekem ,de minden lányok az osztályomból és ez viszonozva is van mivel nem csíp minket a tanár túlságosan. Na ,de mindegy. Úgy tűnik a végére igazán eltértem attól amiről igazából kezdtem el beszélni. Sebaj. Köszi ,hogy elolvastad a bejegyzést. Találkozunk a köviben ha érdekel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése