2013. augusztus 30., péntek

PSY

Igen ő igazából nem tartozik a listámba ,de gondoltam ha már megemlítettem akkor szolnék is róla pár szót. Szóval PSY az a koreai akit biztosan ismernek még azok is akik amúgy nem hallgatnak koreai zenét vagy egyáltalán nem is szeretik azt. Viszont én nem úgy nézek rá mintha egy olyan K-Pop előadó lenne ,mint a többiek ezért is különítem el őt. Mivel ő igazából jobb formán csak szórakozik és nem a rendes zenére megy. Persze ebben nincs semmi rossz ,de én akkor sem tudok úgy nézni rá ,mint egy komoly előadóra. Bár azért elismerem ,hogy a száma ,mint sok más embernek nekem is bejött és igazából a szövege sem rossz. Na és persze mindenki azt gondolta róla ,hogy biztos ,hogy ő csak egy egy slágeres előadó lesz. Viszont ekkor megjelent újabb száma a Gentleman. Nem mondom ,hogy nem jó ,de nem igazán tartozik a kedvenc előadóim közé.

Az Oppa Gangnam Style magyar szövege. Tessék itt a videó ha valakit esetleg érdekelne.



Na és azért még azt hozzá fűzném ha valaki nem tudná Psy már 2001-ben is a szakmában volt. A Psy from the Psyho World! című számmal debütált ami már akkor felháborodást keltett. Viszont jobban a világ csak a 2012-ben megjelent Gagnam Styleről ismerte meg. Na és ki a fene gondolná ,hogy még felesége és iker lányai is vannak ennek a kicsikét furcsa krapeknak. Pedig így van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése