2013. augusztus 30., péntek

K-Pop

Szeva megint. Szóval ez a második bejegyzésem és bele is vágnék a közepébe. Szóval a mostani témám a K-Pop. A K-popot csak nemrég a nyár folyamán ismertem meg és meg kell mondanom imádom. Amúgy ha valaki nem tudná a K-Pop egy zenestílus. Ami a koreai csapatokat, bandákat és énekeseket foglalja magába ,mint ahogyan a J-Pop a japánokat. Igazából nagyon örülök ,hogy megismertem a K-popot ,mert azoktól akiket megismertem tanultam ám egyet s mást. Igaz az első úgymond K-Pop számra úgy találtam ,hogy azt sem tudtam ,hogy az ,mert franciául hallottam először. Mivel igen bevallom játszom a Csábításból jelesen és egy az által talált videó jóvoltából sikerült megismernem az első K-Popos dalt amit hallottam. Persze csak akkor jöttem rá ,hogy az mikor már rákerestem az eredeti előadókra akik nem más volt ,mint a BigBang. Őket azóta is imádom és igen közben G-Dragon a BigBang leadere lett a példaképem is ,mert ő volt az első egész életemben akinél úgy éreztem ,hogy igen ő az akit példaképemnek akarok. Mellesleg ha valaki nem tudná a leader a csapat vezetőjét jelenti. Szóval az egyik bandát követte a másik és már ott tartok ,hogy szinte megszállott K-Pop rajongó vagyok. Ezt amúgy a blog bejegyzéseimen szerintem látni fogjátok. Na és persze nem csak ,hogy megszerettem a K-Popot ,de még a nézeteim is megváltoztak az ázsiaiakkal kapcsolatban. Kiskoromban nem igazán szerettem őket ,de amint nőttem egyre megszerettem őket mivel megismertem az Animéket majd később a Mangákat amik által igazán szimpatikussá váltak a Japánok. Bár nekem semmi bajom nem volt velük a barátnőm mégis állandóan piszkált velük ,hogy ,hogy szerethetem őket. Persze mindig próbáltam védekezni hiszen igaz jó persze a Japánok vadásznak bálnát meg tesznek néha olyat amit nem kéne viszont nem mind rossz. A kínaiakat nem igazán csipáztam bár igaz elismerem JackiChant nagyon bírtam és még most is. Viszont a koreaiakról annyit tudok mondani ,hogy kisebb koromban a létezésükről sem tudtam. Tudom ciki. Amúgy mellesleg nem voltam rasszista. Na jó lehet mégis ,de abból már egy kicsi sem maradt bennem. Szóval aztán igaz animék, mangák megkedveltették velem jobban az ázsiaiakat ,de a K-Pop a csúcs. Most már tényleg máshogy látom a dolgokat és igazság szerint már fel sem tűnik az ,hogy kicsit mások ,mint mi Európaiak. Azért még mellékbe na jó az első K-Pop szám az igazából PSY volt ,de őt nem tekintem úgy ,mint a többieket. Így az nem is számít. Szóval az ,hogy megismertem a K-Pop műfajt nem csak egy jó műfajt ismerhettem meg hanem okulhattam is belőle és elfogadást is tanultam mások felé. Na és persze voltak emberek akiktől sokat is tanultam. Na ,de ezt majd a későbbiekben úgy is megosztom mivel a csapatokról is fogok írni talán túl sokat is. Köszönöm a figyelmeteket és ,hogy elolvastátok a bejegyzést. Ja és azért remélem legalább volt valami tanulság is ebben az egészben ,mert az én részemről igen meg lehetett valamit tanulni ha mást nem is legalább a leader szó jelentését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése